Ytterligare en dator trasig (!!!!!)

Men F**K, min adapter till andra datorn exploderade precis. Det small till här bredvid mig och nu ryker det och stinker som fan. Vart kommer all världens jävlighet ifrån och varför måste den drabba mig hela tiden? Det här är andra datorn på väldigt kort tid som går sönder. Tack och lov passar universal-laddare till den här så det är det första jag ska sticka ner till stan och fixa imorgon, dock är det inte billigt och inte säkert att de har inne ens? Hur ska jag klara mig utan dator? Jag har massor som måste fixas..

Kan nån berätta vad jag gjort för att förtjäna sånthär skit hela tiden? Åh nu är jag sur. Bäst att stänga av den så jag kan använda den lite imorgon åtminstonde!
Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback