VILL INTE

Godmorgon, usch idag är det dagen före min fruktansvärda undersökning (coloskopi) och jag måste fasta från klockan två. Bara för det har jag bestämt mig för att mosa i mig mcdonalds precis innan två, det kände jag var okej med tanke på att jag ska dricka den där sörjan ikväll och antagligen få magsjukan symptom. Jag är faktiskt livrädd för att dricka den där, får ont i magen bara jag tänker på det. Det kommer säkert bli en rejäl smärta i magen och hur kul kan det komma att bli att sitta på dass i två timmar? Ofta jag kommer klara av att fortsätta dricka de där om jag får jätteont, vill då inte ligga och vrida mig i plågor för något jag vet är helt onödigt..
Åh varför avbokade jag inte tiden för? Jag lovar att jag inte kommer få lugnande heller. Vill inte, vill inte, vill inte :'(

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, var ett tag sen nu?

Kommentarer
Postat av: sanna

Men fy faaaan:( Hemskt! Hoppas du slipper ha ont i alla fall. Kanske skönt att tömma tarmen helt;)

2009-10-05 @ 12:13:12
Postat av: M o l l y m u s

Hejhej! :)

Haft en bra dag?

Kram!!!

2009-10-05 @ 16:44:10
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback