Varför är söndagar så himla förjävliga?

Shit, klockan är redan fem!? Snacka om att ha slösat bort en hel dag! Jag har verkligen inte gjort ett handtag idag, bara legat och slöat i soffan och spelat en massa meningslösa spel på internet, fast när jag tänker efter är det allt det söndagar är till för. Nu börjar det bli mörkt härinne men jag orkar fan inte resa mig för att tända..

Imorgon är jag ledig, så ingen fara på taket. Ändå börjar söndagsångesten krypa på, what´s up with that? Det är nåt särskilt med söndagar som nästan är ohanterbart. Egentligen borde något roligt hända på såna här dagar, men i stället är de dödare än någonsin. Brukar vara sur på söndagar också och idag är minsann inget undantag, riktigt gräver efter saker att hugga på, jag är irriterad på det mesta och så blir jag arg på mig själv för att jag är så sur, helt sjukt vilken ond cirkel!
Ikväll ska jag i alla fall äta sushi. Åhh, dagen kanske är räddad trots allt?

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Heej! :D

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en toppenbra helg! :D xD

Många kramar från mig ;>

2009-10-11 @ 17:07:01
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback