Trött Söndag

Hej hopp! Trist att det är söndag idag, dock ska jag vara hemma imorgon och även på tisdag så det blir ju inget uni...
Jag var verkligen kanontrött när klockan ringde nio imorse, fattade verkligen inte vad det var som lät. Dock var det ju antagligen väldigt logiskt just då, då det passade in i drömmen. Ställde om den till en halvtimme senare, men inte ens då orkade jag upp så fick snooza två ggr till, jisses! Eftersom Linda skulle dyka in på förmiddagen var jag ju illa tvungen att kliva upp till slut. Var himla kul att träffa henne igen, är ju inte så ofta det blir av längre med tanke på att hon numera bor i Åre..

Har haft hand om mammas hund idag, därför har hon lovat att bjuda på mat. Jag ska givetvis hugga in på en fet tallrik med sushi. Jag hoppas vid gudarna att jag inte kommer tröttna på det för just nu tycker jag det är det absolut godaste som finns! Mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback