Trött som vanligt, men gjort ett bra arbete idag

Idag har det varit en riktigt lång dag. Hade redovisning på morgonen, jag hade inte vart med på det där överhuvudtaget så jag stod bara där, nickade och log lite och låtsades vara svininsatt.
Efter det stannade gruppen kvar och vi gjorde klart arbetet tills seminariet på fredag, det tog längre tid än vi trodde så jag var inte hemma förrän fyra, vrålhungrig givetvis eftersom jag inte alls hade räknat med att bli så långvarig. Är dock superglad att vi stannade kvar, slippa tänka på det mer. Vårt mål var att bli klara så vi slipper åka in i morgon och det klarade vi av.. :)

När jag kom hem råkade jag somna, jag sov dessutom ganska länge så nu sitter jag här och är jättepigg, typiskt! Jag hade ju egentligen i stället för att sova bestämt att gå ner i tvättstugan och tvätta lite lakan och handdukar, men jag valde tydligen att sova i stället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback