Tack KÄRA dator

Ja, verkligen supermycket tack.. Idag gick laddaren sönder IGEN och batteriet i datorn är urdåligt vilket gör att den dör på cirka 2-3 minuter. Nu var det ju så kul så jag hade ett arbete och en massa stödpunkter i ett annat dokument som jag inte kan komma åt nu! Det här arbetet ska vara färdigt imorgon för att sen redovisas på ett seminarie på fredag.. Känns ju grymt lägligt, jag hade dessutom skrivit en bra bit med bra fakta som jag inte hittar igen.
Vet ju med mig dessutom att jag antagligen inte kommer orka skriva nånting mer senare sen eftersom jag ska till sjukhuset nu snart..

En ny adapter till en HP dator är inte det lättaste att få tag i heller kan jag tala om, man måste ha en original och den kostar över 1000:-. Det känns verkligen som slöseri att slänga ut så mycket pengar på en gammal krasslig dator. Vet inte ens om det finns kvar laddare som passar till den datorn? Är ju cirka tre år sen jag köpte den..
Har i alla fall börjat om på arbetet på min andra dator som inte har word ens, och jag får helt enkelt skriva så mycket jag hinner med och så mycket jag orkar ikväll. Låter ju verkligen som en fånig ursäkt "Näe jag hade skrivit massor, men så dog datorn och jag hann inte kopiera över det!" vem köper det?

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

men fyfan va jobbigt :(

2009-10-06 @ 17:05:58
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback