Remiss till kirurgen?

Idag när jag kom hem hade jag fått en remiss till kirurgen i brevlådan? Ingen information alls om vad det egentligen handlar om. Jag var ju alldeles nyligen på en mycket otrevlig undersökning (coloskopi) för att jag har haft så ont i magen och ryggen osv, och jag antar att det har med det att göra? Dock fick jag en liten lapp med mig därifrån där det stod att allting såg helt normalt ut? Kan det vara så att de tog ett vävnadsprov som de skickade på odling? Jag menar det är ju rätt snabba puckar det här trots allt. Behöver jag vara orolig? Måste ringa och ta reda på lite info så fort jag hinner, de har tyvärr rätt dåliga telefontider. Det hela är så skumt för jag fattade det som så att det inte skulle vara någon uppföljning på det här? Ok, jag är lite orolig...

Är inte bara orolig, är grymt trött med och för att inte tala om hur sjukt nervös jag är, vi har ju muntligt seminarie imorgon igen och den här gången känns det tusen gånger mer fasansfullt. Vi är i alla fall färdiga med vårt arbete och det känns GANSKA okej, luddiga frågor så det är rätt svårt att veta vad de vill ha ut av det.. Jaja vi har gjort så som vi uppfattat det och det får väl bära eller brista!

Kommentarer
Postat av: sanna

Men fy:S Hoppas att det inte är något allvarligt. Du måste säga till när du pratat med dom.. Men alltså då säger man väl inte att det ser normalt ut? Det är väl bättre att säga att vi hittade inte felet? Eller??:S För då är man ju förberedd istället för att det ska komma som en chock.

2009-10-22 @ 09:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback