Plugg och rekordrunda

Tjo! Idag har jag suttit hemma hos Anna med henne och Karro och pluggat till seminariet vi har på torsdag. Vi har kommit igång bra, men med tanke på att redovisningen ska va 45 min så vetefan? Vi får väl helt enkelt prata superlångsamt..

Sen stack jag iväg och sprang en runda och slog mitt förra rekord med hela tre minuter, jag är alltså riktigt nöjd! Dock var det riktigt jobbigt eftersom jag hela tiden tappade byxorna. De var tydligen alldeles för stora så jag visade halva röven medan jag sprang. Tacka gudarna fört att jag var nästan ensam i spåret!
Nu har jag tyvärr väldigt ont i fotleder och benhinnor, skulle behöva ta en paus ett tag och träna något annat, men just nu är det omöjligt att punga ut med pengar till ett gymkort. Tänk att små papperslappar kan innebära såna problem?

Kommentarer
Postat av: sanna

Simma med mig;)

2009-10-21 @ 14:21:17
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Vad är mest intressant att läsa i en blogg?

Vad fastnar du för?

Vad är mindre bra?

Och har du själv några tips på för och nackdelar på vad man kan skriva om?



SVARA GÄRNA!!! =D

2009-10-21 @ 17:26:00
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback