Perfect teamwork

Har tagit helgen nu, seminariet idag gick superbra. Vi fick så mycket positiv kritik så vi sken väl som solar när vi klev ut ur klassrummet. Det känns verkligen suveränt när folk märker vilken tid vi faktiskt lagt ner på arbetet.
Dock fick jag alldeles nyss hjärtstillestånd när jag kom på att biblioteksböckerna ska vara inlämnade senast idag och nu är inte Anna, som har böckerna hemma! Jag vill fan inte få någon förseningsavgift, inte för att det är mycket, men jag vill inte verka ansvarslös och slarvig. suck! Bibblan stänger sju och Anna sa att hon var på väg, så please hurry!

Ikväll blir det kex och ost och lite bonde som jag spelat in. Tycker verkligen det är uselt i början och det är så mycket tafatta märkliga människor med, usch, men jag håller ut för att jag vet att det blir roligare sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback