Oväder

Vilket oväder! Det regnar och blåser och är allmänt grått. Hann i alla fall med en sväng på marken innan regnet kom. Det blir bara mindre och mindre för varje år som går? Knappt inga stånd i år, hade ju hoppats på en såndär gubbe som står och röker fisk, men han fanns inte där, typiskt! Köpte i alla fall strumpor (som jag gör varje gång det är marken), i år var det bättre än någonsin, 14 par för 100:- och dessutom nya motiv, yes! Annars brukar jag få köpa likadana som jag redan har fast i en annan färg..

Mamma lovade bjuda på kräftor idag, så de ska jag käka nu :) Mums..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!!



Var med och tävla om nagelprodukter! Det enda du behöver göra är att kommentera i mitt kommentarsfält.



Sofia Henriksson ;)

2009-10-03 @ 21:56:59
URL: http://soffija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback