Någon med HP dator?

Förresten! Finns det någon som har en HP dator och kan låna ut sin adapter till mig? Jämt bara så jag får lägga över bilder och annat viktigt på hårddisk nu när sladden min är trasig?
Kanske är det så att alla sladdar inte passar till alla datorer? HP är ju så jävliga att man inte kan använda universal-adapters (adaptrar?!) utan måste ha original. Dock hittade en vän till mig en sida där de sålde lösa "pluppar" som man kunde koppla in till universal-laddare. Vet någon nåt om det så får ni gärna plita ner en kommentar för jag har ingen aning om vilken sida det handlade om. (vet så mkt att den fanns i karlstad i alla fall)
HJÄLP?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback