Misslyckandet är totalt

Söndag idag, vart tog helgen vägen? Igårkväll stack jag iväg till Sanna, dippade grönsaker och kollade roliga klipp på internet. Var skönt att umgås med henne igen, det är konstigt ibland hur tiden faktiskt kan skilja människor åt. Det är tur att man ser vilka som är ens riktiga vänner ganska snabbt! Sanna är min absolut bästa vän och jag tycker så mycket om henne! ♥

Vi hittade ett fynd i morotspåsen, är det verkligen en morot? ;)


Idag var jag ute och åt med mamma, vi skulle ha ätit sushi, stod att det skulle vara öppet 11-21. Vi kom dit klockan 12 och vad händer? Det är stängt. Usch, en sån sak kan reta upp mig till vansinne! Var så sjukt sugen och inställd på det, så får jag det inte, suck! I stället vart det Milano och jag åt rödspetta med stekt potatis, grönsallad och remouladsås. Det var gott, även om det inte kunde mäta sig med sushi. Dock var det ju billigare, så jag sparade en del. Har ju en del utgifter jag inte tänkt på som vanligt. En fet räkning från H&M (nackdelen med att handla på internet, varför lär jag mig aldrig att ta det på postförskott?!), 250:- till buggkursen och 600 :- till träningskort. Det sistnämnda är i princip ett måste nu och där kommer min rubrik in.. Jag gav mig ut för att springa förut, det gick inte alls, jag fick till och med avbryta och det är något av det värsta som kan hända för mig. Ett grymt nederlag, misslyckande till tusen. Anledningen till att jag fick stanna var mina knän och benhinnor. Det gjorde så ont, jag klarade helt enkelt inte av att fortsätta. Rädd att jag ska få benhinneinflammation, känns som att det verkligen är på gång, därför måste jag ha ett gymkort. Känns vidrigt om jag ska vara tvungen att vara still när jag nu helt plötsligt kommer i kläder som tidigare varit alldeles för små. Idag hade jag t.ex. på mig ett par jeans som är två storlekar mindre än vad jag brukar ha, score!

Nu önskar jag bara att någon vill träna med mig? Dock vill jag inte bli beroende av någon. Jag är van vid att folk sviker när det gäller träning, då gäller det att inte fega ur utan fortsätta ändå, som jag gjort med löpningen. Typiskt att jag måste vila benen nu :'(

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Jag bor en mil ifrån Karlstad. Pluggar Medier & komunikation: Visuell kommunikation och design.

2009-10-25 @ 20:32:09
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: sanna

Du är bäst<3

Men jag vill börja träna. Men som sagt träligt att bli beroende av någon men man ska ju kunna gå i väg själv om den andra inte kan. Jag jobbar ju 2-3 kvällar i veckan men de andra dagarna kan jag träna. Jag vill jag vill jag vill:D

2009-10-26 @ 08:15:32
Postat av: Kashaya

Hihi vilken rolig morot.

2009-10-27 @ 14:01:22
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback