Måste göra någonting innan jag kryper ur skinnet

Imorgon måste jag ge mig ut och springa, jag blir galen av tanken på att jag inte gjort någonting på ett par dagar nu, men har som sagt haft ont och har det fortfarande, men jag klarar helt enkelt inte av att bara sitta. Känns som att jag degar ihop fullständigt. Ska göra mig yttersta för att samla ihop pengar till ett gymkort, vad ska jag annars göra i vinter? Knappast att jag tar en runda på spåret och riskerar att slå ihjäl mig och frysa ihjäl på kuppen! Jag och Sanna har tänkt börja simma i alla fall, älskar att vara i vatten. Dock har jag sjukt svårt att vara seriös, jag går liksom tillbaka många år i utvecklingen och vill leka som fan!

Okej, idol ikväll. Tycker nog att idolerna faktiskt blir bättre och bättre, dock tycker jag fortfarande väldigt illa om Rabih, han är så fruktansvärt dålig. Förstår inte hur han kan ha kommit så långt med den där mesrösten och mespersonligheten? Eddie har växt och gjorde riktigt bra ifrån sig och Erik ska vi inte tala om, super! Tyckte mest han bara gapade och skrek halsen av sig i början, antar att det hade med nervositet att göra för nu är det toppen! Tove, min tidigare favorit, har tyvärr inte gjort särskilt bra ifrån sig de sista gångerna, men det är knappast inte hennes fel, det är dessa dumma teman. Det är det jag tycker är sjukt dåligt med idol, att de inte får visa upp vilka de är, på riktigt! Nej, de måste följa ett jäkla tema och välja redan utvalda låtar från ett stycke papper. Fruktansvärt bittert och tråkigt att åka ut på något som verkligen inte är man själv..

Kommentarer
Postat av: Justine

Sött blogg! Ha en trevlig kväll! kramis:)

2009-10-23 @ 23:26:13
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: lisa!

vad gullig blogg du har. den kändes liksom stilren och varm!



vad har du för intressen och vad brukar du blogga om?! :)

2009-10-24 @ 01:26:18
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: sanna

Men det är skitbra o lattja runt i vattnet också. vi kan ha egen vattengympa:D

2009-10-24 @ 17:39:24
Postat av: Josefin

Jag tycker Rabihs röst är spännande och annorlunda, dock tycker jag inte om Mariettes röst.. Jag tycker om de som utvecklas, tex Eddie.

2009-10-25 @ 16:11:36
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback