Jag lyckades gå på buggkursen! SCORE

Jag tog mig iväg på buggkursen minsann och det var inga problem. Gud vad skönt! Sket inte ner mig eller nåt ;) Är jag inte modig? Glad att jag inte missade den, gick igenom åtminstonde lite nytt idag och det är så otroligt roligt! Snart börjar termin 2 och då kanske jag vågar mig iväg till logen? Tycker själv att det börjar sitta rätt bra =)

Annars känns det verkligen att jag inte ätit på ett tag. (Fick inte äta efter 14) Har fått en jobbig huvudvärk och jag blir väldigt yr, men eftersom jag vet vad det beror på så är det inte så läskigt. Funderar på hur det blir med min uppgift till seminariet bara, ska vara klara tills på onsdag och eftersom jag kommer bli halvt nerdrogad imorgon misstänker jag starkt att jag inte kommer orka prioritera ett arbete? Jag hoppas min grupp har överseende, de vet ju hur det ligger till. Ska göra så mycket jag kan imorgon innan jag måste åka..

Ska upp innan sex imorgon (helvete) så jag måste snart lägga mig! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback