Jag klättrar på väggarna

Varit ledig idag som sagt! Seg dag som fan, vet inte vad som hänt? Förut älskade jag att bara vara, sitta för mig själv, bläddra bland lite internetsidor och dricka te i lugn och ro. Nu blir jag totalt galen om jag ska sitta still för länge i sträck. Är fruktansvärt rastlös och klättrar i det närmaste på väggarna. Hur orkade jag, förut, tycka det var skönt att ha en dag helt ledig? Jag vet inte, men helt plötsligt längtar jag inte längre till helgerna men jag ska väl inte ljuga och säga att jag längtar till universitetet heller. Nånstans mittemellan står jag och stampar och jag känner att jag blir galen snart! Till och med nu sitter jag ju och trycker frenetiskt på musknappen, tänk om jag i stället kunde bli lite trött? Det vore ju grejer det..

Var svintrött förut, var ute och sprang nämligen, 5 km ungefär (eller 0,5 km som jag råkade skriva på facebook, oops!) Det var mamma som var med och hetsade mig. Ibland är hon en sån skrytmåns att jag blir galen. Lika bra att springa två varv då, herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback