Inte en jätterolig undersökning

Jag är helt slut, vill verkligen inte in till uni imorgon..
Undersökningen gick bra, vart i princip helt nerdrogad med både smärtstillande och lugnande. Somnade nästan direkt (hoppas jag! så jag inte råkade ligga och prata!?) Vaknade dock till en eller två gånger av att det gjorde så fruktansvärt ont, var dock så avslappnad av drogerna så jag orkade inte göra mer än gnälla, skrika och gråta. Fick lustgas som inte hjälpte alls.. Tack och lov är det här mest ett luddigt minne, 1½ timme gick superfort. Vaknade upp i ett annat rum och fattade inte alls vart jag var, fick vila där ett litet tag och fick sen te och mackor. Gulligt! Personalen var verkligen supergulliga, så underbart med sån vårdpersonal där man verkligen känner sig trygg. Det är nog det viktigaste inom yrket, att kunna bemöta människor på rätt sätt.

Fick förresten med mig en bild på tarmen hem, haha! Jag hoppas att jag inte låg och tjatade om att få det. Känner jag mig själv rätt skulle jag inte alls bli förvånad om jag gjort det! hehe

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha ja jag hade nog också bett om en bild :D. Skönt att du har det gjort nu iallafall :). Varför skulle dom göra en sån? Är det utredning sen du var på akuten? Bra att allt gick väl trots att det var obehagligt, kan tänka mig att det inte är någon höjdare :/. Man får vara glad för att dom drogar ner en iaf! <3

2009-10-06 @ 22:47:07
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback