Ingen rubrik

Gud vad skönt att få stoppa in handen i handledsstödet igen, jag har haft så jävla ont idag så det är inte sant, det har även varit bortdomnat större delen aveftermiddagen/kvällen. Väldigt trist att det ska va såhär. Blir ju värre när det är kallt, tycker även knölarna har blivit större?

Idag kan jag tycka att jag har tänkt en smula för mycket. Magen har knutit sig x antal gånger, jag spekulerar sönder mig själv. Har jag ingenting att spekulera kring så skapar jag mig nåt, det är väl bra att man har fantasi? suck..
Har långhelg nu, känner dock att det kommer bli en otroligt långsam helg, jag har ingenting planerat alls. Ska vara hundvakt åt mammas ena hund, det är väl det jag vet just nu såhär på rak arm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback