Idol, vem ska lämna ikväll?

Ikväll har idolerna faktiskt hållt klass, åtminstonde de flesta av dem. Jag har dock grymt svårt för han.. vad heter han.. Rabih? Han har sån jäkla mesig röst, låter som en liten tjej.. Idag tog han i så jag trodde blodådrorna på halsen skulle spricka men ändå kom det fan inte ut nåt ljud mer än ett litet muspip..?
Erik var jäkligt vass ikväll och givetvis min favorit Tove. Hon är så söt, ödmjuk och otroligt duktig! Hon får gärna ta hem allting, ingen är hittills i hennes klass!

Vem ska åka ut ikväll? För mig kan gärna Rabih, Karolina, Nicklas eller Eddie lämna utan att det skulle röra mig i ryggen, de håller inte måttet..Tidigare hade jag gärna sett att Camilla fått lämna, men idag var hon ganska duktig när hon lät bli att slakta fina låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback