Idag är det härligt väder ute

Vilket härligt väder ute idag, har varit ute och gått i bara tröja och jag satt till och med på balkongen en stund och SVETTADES, helt otroligt gött..
Just nu sitter jag och läser och försöker lära mig mitt arbete tills imorn. Vi har muntlig redovisning inför halva klassen, riktigt vidrigt! Jag hatar att prata inför folk. Även om jag kan det jag ska prata om jättebra så slutar det ändå med att jag står med näsan gömd bakom pappret och läser innantill, det är så hemskt! Längtar tills det är över!

Måste verkligen ge mig ut och springa nån dag, var jättelängesen nu, men det är så trist som sagt att vara ute själv. Jag hittar inte motivationen nånstans..

Kommentarer
Postat av: AnnSo

ja, visst är det härligt med det underbara vädret :) Hoppas du har en trevlig dag :)

2009-10-08 @ 14:15:43
URL: http://allaroundannso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback