Helg

Igår tog jag helgen, så skönt att vara ledig idag! Vi satt kvar i skolan igår och gjorde klart uppgiften som skulle vara inlämnad idag.
Imorse kom en budgubbe hit och lämnade mitt nya batteri till trasiga datorn, visste inte alls vilken tid han skulle komma så jag fick ställa klockan och gå upp tidigt, typiskt för det visade sig att han inte tittade in förrän efter tio. Synd nu bara att datorn är sönder, men ett nytt batteri är väl alltid kul att titta på?

Jag har inte "rört mig" på jättelänge nu, inte sprungit på säkert... hmm minst 1½ vecka? Jag har för ont och det är enormt frustrerande kan jag tala om. Jag hade hoppats på att värken skulle gå över om jag tog det lugnt ett tag, men det gör fortfarande alldeles för ont, suck! Dock ska jag och Sanna till relaxen på gustavsvik på söndag, så vi ska passa på att simma då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback