Hatar er jävla söndagar

Jag hatar verkligen söndagar, det är samma visa varje jäkla söndag. Jag bara sitter och stirrar medan ångesten kryper på, det är hemskt. Fattar inte varför söndagar måste förstoras upp så och vara så himla ångestladdade?

Veckan som kommer känns otroligt stressig. Imorgon kommer vi få reda på ämne och uppgift till seminariet som är på TORSDAG? Herregud, gruppen på tre ska dessutom prata i 45 min, dvs 15 min var. De sa att de hade tagit hänsyn till den korta tiden vi fått, det känns inte som någon hänsyn på nåt vis? Okej, nu kanske jag är jävligt negativt, men hur mycket bra kan man få fram och få ner på den ynka dagen vi har avsatt tid för grupparbete?
Jag är jävligt trött på den här kursen, den känns fruktansvärt oplanerad och för att inte tala om hur ointressant den är. Jämför man förra terminen så är det här bara skit, även om den förra terminen var väldigt stressig så var allting intressant och roligt. Vi lärde oss någonting (väldigt mycket för att vara exakt), nu har jag lärt mig vad? Ingenting!!

Superroligt inlägg, men nödvändigt att skriva, Grr... En sak som är bra är att jag ska äta sushi ikväll, mums!

Kommentarer
Postat av: monia ♥

skulle du kunna hjälpa mig ? Kika in på min blogg och ge mig lite tips :)

2009-10-18 @ 17:00:25
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback