Håller jag på att bli sjuk?

Helluu.. Nu har jag skaffat en ny adapter. 500 kr gick det kalaset på, mindre kul men jävligt nödvändigt. Vad skulle jag göra utan datorn?
Innan bjöd mamma på mat, åt buffé på salladsbaren, tacos och en liten bit kebabpizza med pommes på. Inte bra! Får så dåligt samvete när jag äter såntdär. Tur att jag ska sticka iväg och springa strax. Känns dock som att jag håller på att bli sjuk, huvudet är alldeles tungt och jag känner mig hängig? Det värsta med att bli sjuk nu är att vi samåker in till uni och jag har bilen den här veckan, suck! Jaja, jag får ta det lugnt med springandet. Inte som sist alltså när jag höll på att både spy och svimma på kuppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback