Gud så skönt och avslappnande

Fanimejen vad ont det gjorde, men satan vad skönt det känns nu! Jag är helt avslappnad och kan andas igen. Min ryggrad har tydligen varit så ihoptryckt att lungorna inte har kunnat vidga sig ordentligt. Hon knäckte lite och vips, jag får luft! Dock börjar jag få lite ont i musklerna nu, speciellt röven. Imorgon kommer det med all säkerhet kännas som att jag kört ett vildt pump-pass, minst! Aj aj..
Jag ska tydligen dricka massa vatten nu för att slippa huvudvärk. Har jag druckit något? Neej, jag är en usel vatten-drickerska. Jag dricker i princip aldrig någonting, vill dock slippa huvudvärk så jag ska klunka i mig så mycket jag pallar nu och sen gå ut och gå med Tuva (och hoppas på att jag slipper kissa ner mig!)

Om jag ska springa eller inte ikväll är fortfarande väldigt oklart? Jag har som sagt väldigt ont i mina knän och smärtan strålar ut i smalbenet, det funkar att springa, men i början är det fruktansvärt tungt och jobbigt. Vi får se.. Skulle helt klart behöva skrapa ihop 600 kr till ett gymkort, men vart ska jag få de pengarna ifrån? suck, pengar är bara problem! (när man inte har dem då vill säga, i övrigt älskar jag pengar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback