F***dag

Ååh känner mig verkligen inte bra, känns absolut som att jag håller på att bli sjuk. Tyckte väl att dagen kändes mer helvetisk än vanligt? Jag är så förbannad just nu så jag håller på att gå i taket minst sagt och det är trots allt ingenting som hänt förutom att jag retar mig på precis allting som egentligen är oviktigt?! Mår jag dåligt klarar jag helt enkelt inte av att bita ihop och låta det passera, nej jag blir vansinnig samtidigt som jag blir galen på mig själv för att jag måste vara så otrevlig. Får ju dåligt samvete samtidigt som jag kokar av ilska och bara vill skrika och gråta. Ibland känner jag mig verkligen som en hormonstinn fjortis, det är helt bedrövligt.
Ok, Hoppas det här går över under natten och att jag mår bättre. Har just nu en grym huvudvärk och känner mig ungefär så långt ner på botten man kan komma. Ibland hatar jag verkligen mig själv och mitt misslyckade liv!

Och btw jag behöver inget jävla medlidande från någon! Jag klarar mig TACK! suck..

Kommentarer
Postat av: sanna

Okej inget medlidande... men du är inte misslyckad<3

2009-10-19 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback