Videoinspelning imorgon

Har varit iväg på sista buggkursen för den här terminen, känns trist. Det har nämligen vart så att fyrorna har dansat innan oss och jag brukar haka på där och många av dem brukar dessutom stanna kvar till våran kurs. Nu kommer de försvinna till termin tre och i stället dansa flera timmar efter oss. Hur ska jag då klara mig? Hur ska jag klara mig utan min favorit t.ex? =( Har funderingar på att dansa i min grupp, stanna kvar och kolla på ettorna och sen dansa med 4+ gruppen också.. Då kommer jag aldrig hem, men det är helt klart värt det för att få dansa på riktigt och med rätt personer..
Nästa vecka har vi avslutning, då är det blandat tvåor, fyror och femmor. Vi ska alltså dansa tillsammans och herregud vad kul att vara tjej i ett sånt läge, vad mycket nya turer jag ska insupa, är ju bara att hänga med och ta för sig!!

Imorgon är det videoinspelning som gäller, suger till i magen bara jag tänker på det. Det är ju fan självmordsframkallade att spela in en jävla film för att sedan spela upp den för en massa andra människor? Jag vill verkligen inte höra på mig själv och min äckliga karlskoga-dialekt som jag sliter järnet med att få bort men som trots det hänger sig fast med järngrepp.
Innan vi ska in ska jag och Anna åka till Karro för att repetera lite, usch jag kommer skita ner mig av fasa! Vill inte! Tänk om jag vaknar med migrän imorgon? Vilken misär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback