SIMS <3

Jag har alltid suckat och undrat hur tusan man kan tycka sims är kul? Nu är det dock så himla jävligt att jag själv blivit totalt fast i spelet. Har haft det ganska länge, men inte kunnat spela innan på mina förra sega datorer, nu funkar det dock utmärkt och jag sitter och lever mig in i det farligt mycket. Har skapat en liten man som heter Anders Andersson, sitter och pratar med han, domderar och skrattar. Hans nya flickvän är gravid nu och de har precis köpt ett nytt hus, nu är det brådis att åka till bokhandeln och köpa hem gravidböcker (då blir det ett gulligt och snällt barn nämligen) Jag är helt bortom tid och rum, idag försvann fyra timmar bara sådär? Märkligt, vart tog de vägen?
Nej, men det är faktiskt ett riktigt fränt spel. Jag är förundrat som fasen över hur människorna som gjort spelet kan ha fått med alla små detaljer i spelet, det känns så verkligt. Som att man har små människor till husdjur ;P Det är ju dessutom så himla varierande, man kan ju göra precis vad man känner för. Hur har jag kunnat tycka (tro) att det är ett dåligt, tråkigt spel? Okej, ettan och tvåan kanske var B, men trean... maj gad :D

Åker inte in till skolan imorn (måste spela, nejdå! hehe.. ska till läkaren och dessutom var det endast en föreläsning på 1,5 h, kändes ovärt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback