Simmat

Igår somnade jag visst med lampan tänd och datorn på. Gick tydligen bra att sova trots det!
Har precis kommit hem från badhuset. Simmade 1 km på tjugo minuter, kändes helt okej! Det är verkligen skönt att simma och nu är halvårskortet köpt så det blir gymmet någon dag här med!
Sitter just nu och njuter av att det är helg igen och snart ska jag laga tacos, härlig start på helgen! Imorgon ska jag mentaltesta min lilla kines på brukshundklubben, mest för skojs skull då. Vill se hur dålig mentalitet hon har ;P Känner på mig att hon antingen komer skälla och fjanta sig hela tiden eller så kommer hon vara helt i extas och dra som fan i kopplet för att komma fram till allt och alla, kommer bli ganska pinsamt faktiskt!

Nu ska jag börja med maten

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad duktig du är! Så snabbt kan inte jag simma :P. 30sekunder per längd skulle jag nog inte palla, måste ha lite tid att få vila armarna mellan ibland, hahaha! Man får ju så himla ont när man är ovan, iaf jag :). Simma är ju så himla bra, skönt för lederna och bra för hela kroppen! Puss<3

2009-11-06 @ 16:26:07
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback