Pluggdag utan plugg?

Sitter här och spanar på idol, eller ja.. Sitter faktiskt mest vid datorn. Tycker idol bara blir sämre och sämre för varje år, bryr mig inte ett skit vem som får åka hem sålänge det inte är Erik eller Tove då vill säga, de är bra även om det möjligen börjat gå dem över huvet en aning.

Idag har jag "pluggat" hemma hos Anna tillsammans med henne och Karro. Blev ju inte så mycket pluggande direkt, vi gjorde i stället omelett, drack vaniljglögg och lyssnade på lite julmusik och kollade på diverse klipp på youtube. Kanske att jag fick ner cirka tio rader på den förbannade hemtentan? Den här kursen är verkligen under all kritik, jag är så irriterad att jag skulle vilja tugga upp böckerna och spotta ut resterna på de flesta av föreläsarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback