Mardrömmar

Godmorgon!
Jag har sovit urkasst, i flera nätter har jag drömt massa otäcka mardrömmar och i natt var ju såklart inget undantag. Det sjuka är att de alltid är så verkliga och det löper liksom en röd tråd igenom dem, usch! Är ju inte så kul att vakna svettig och livrädd och knappt våga gå upp på toa.. I natt vart jag skjuten i benet och magen innan jag äntligen vaknade!

Och varför går dagarna så jävla fort? (de lediga dagarna givetvis) De bara rusar förbi. Till veckan ska vi ha praktik och jag är så nervös så jag tror jag skiter på mig, mest nervös är jag för att inte hitta.. (ska va i k-hamn)
Nej, nu ska jag ta mig en macka och sätta mig och spela lite sims för ovanlighetensskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback