Hej igen

Nu har jag verkligen inte skrivit på skitlänge, har varit så stressad att jag fanimejen klättrat på väggarna. Har egentligen haft en del saker att skriva ner, men det har jag inte haft tid med.
Stor hemtenta om konsensusbegreppen har legat och gnagt och givetvis tar man tag i dessa först när det är kris! Nejdå, det gick faktiskt bra, jag vet att jag alltid brukar säga att det gått sådär, men den här gången ska jag fan strunta i att säga det för jag tyckte det vart hyffsat okej. 11 sidor senare lämnade jag in den idag. himla skönt faktiskt att det är klart, hatar att ha saker släpandes!

Vad har jag gjort annars i dagarna då? i Söndags var jag faktiskt ute i Kristinehamn och dansade till Casanovas och det var sjukt kul, de körde som så att man dansade fyra danser i streck med samma partner, två bugg och två foxtrot. Fick inte sitta en enda dans kan jag tala om, tills jag gömde mig på ett mycket trångt ställe. Fick ju så helvetes ont i knäna och höfterna så jag var tvungen att vila mig lite.
I måndags var det buggkurs igen och jag dansade halva kursen med fyrorna + min egen kurs, det är såå roligt. Tvåan är inte alls lika kul tyvärr och snart försvinner dessutom de bra i gruppen (fyrorna som hoppar in och dansar med oss)

Nu ska jag kolla på ytterligare ett avsnitt av californication, han är riktigt het Hank, Grr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback