Förutfattade meningar

Tänk egentligen vad hemskt mycket förutfattade meningar man har om saker och ting. Var hemma hos Anna och pluggade och hon skulle laga lunch till Isabell, surkål tar hon fram, euw? Stackars barn tänkte jag och äcklade mig över lukten, men ni ska inte tro att jag är sämre än att jag högg in (bokstavligt talat, får alltid höra att jag biter i gaffel/sked.. suck ...) på en sked och det var fan riktigt gott, så gott att jag till och med satt med en egen skål sen.. Jag äter tomefan allting, nu kan jag bocka av ytterligare en punkt. Har även lärt mig äta soppa, det trodde jag aldrig skulle inträffa! ;P

Tror nog att det är rätt vanligt med förutfattade meningar, dummast är väl egentligen bara när man vägrar släppa sina åsikter man är bombis på och aldrig provar i stället. Prova de ni "tycker" är äckligt, de är säkert skitgott ;)

Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

Jag är sjukt kräsen när det kommer till att prova ny mat, särskilt om det kommer från havet. Sushi, räkor och sådant går bort direkt. Vet dock inte riktigt om jag ens smakat det faktiskt..

2009-11-30 @ 21:19:27
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback