Till netto

Tjenamors. Så svårt att blogga när man är i skolan hela dagarna. Hittade förresten en superfin lägenhet häromdagen, men det visade sig att den var såld, tyvärr.. Varför i helskotta tar man inte bort annonsen då?
Jag är förresten glad att det är helg nu, jag är på ganska dåligt humör. Låtsas-bråkade med Anna idag, det är svinbra. Är man på dåligt humör kan man ta en som känner likadant och fajtas lite. Får man ur sig sina aggressioner fast man bara låtsas. Vi gick igenom lite inför seminariet efter skolan idag med, det här kommer nog bli terminens svåraste och mest seriösaste seminarie. Nu vet ni alltså vad jag ska ägna helgen åt...

Netto öppnade här i Karlskoga igår, så nu ska jag och bästisen åka och inspektera. Hysterin har väl antagligen lagt sig nu. Kul!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja det fick ju tyvärr ganska lågt betyg. inget slår kronhallen<3 :D

2009-05-08 @ 19:08:54
Postat av: Emma

Är ju trött hela tiden, sen har jag ont i bröstet, hjärtklappning, domningar i händerna och emellanåt i fötterna.. Tror det kan vara pga blodbristen men jag vet inte,. hade ont i hjärtat imorse eller vad det var och häromdagen gjorde det jätteont en stund :/.. läskigt när man inte vet vad det är. Men allt stämmer in på blodbristen förutom värken och att det är jobbigt att andas.. känns som att jag måste ta så tunga andetag för att få in luft. Tack gumman, söt du är<3<3<3

2009-05-08 @ 23:22:09
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: Linda

Snälla sätt in en bild då när du slickar en toasits!

Om det inte är så farligt....;D

2009-05-08 @ 23:54:41
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är välkommen att fortsätta och ta ut dina känslor i min blogg. Men det står inget i mitt inlägg om att det skulle vara livsfarligt, var fick du det i från? Jag skrev en upplysning om bakterier och nagler bara. Du verkade ta så lätt på att slicka en toasits det vad det jag menade med farligt här ovanför. Inte livsfarliga bakterier...som du verkade tro

2009-05-09 @ 02:17:46
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Nu har Ungaföräldrar en tävling för att fira att vi hade över 300 besökare och för att dela ut ett exemlpar en den populära kalkylen Budget Deluxé Edition 2009 + tillbehör.



Tävla du också, HÄR.

2009-05-09 @ 11:10:04
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback