Shopping på kvällskvisten

Mors.. Har precis varit nere på stan. Var tvungen att ha ny mascara och foundation, den jag har nu suger grymt mycket, ger mig ännu sämre hy bla så den ska slängas nu. Jävla skitsmink! Köpte ett nagellack med, happy pink hette det och det ska sitta, eller sitter, på mina tånaglar. Nu när det börjar bli sommar är det ett måste. Fult att ha sandaler utan att ha nagellack på tårna. Har man köpt snygga skor ska man fan ha snygga fötter med :)
Men det var inte allt.. Köpte även nya underkläder. Har man ingen tvättmaskin får man i stället köpa nytt när det börjar sina.. Som tur är jag galen i undisar så än så länge krisar det inte (men nu är jag inne på reserverna längst in i lådan, då är det dags för nytt) På hem vägen köpte jag med cheeseburgare, mums!

Inte har jag ont nånstans idag heller, inte i magen, inte i huvet.. Skönt och mycket ovanligt. Får passa på att njuta. Dock vek sig min skadade handled i morse, gjorde så ont så jag ville bara ställa mig och grina. Har kronisk inflammation i den (som jag har lärt mig i skolan). Har man haft inflammationen i mer än sex veckor är den kronisk nämligen! Inte för att jag vet om jag har inflammation ens, diagnostiserar själv som vanligt. Vem behöver en doktor när man själv är så skicklig?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chans enatt vinna presentkort värda 500kr hos mig. Var med och tävla du med! Kram

2009-05-06 @ 19:27:56
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback