Nära att försova mig idag

Höll på att försova mig idag.. Antingen ringde inte min klocka eller så stängde jag av den i sömnen. Som tur är har jag en inbyggd klocka, det är precis som att man vet, trots att man sover, när man ska upp, så tack och lov vaknade jag fem i sex som är den tiden jag vanligtvis går upp. Ni anar inte hur avancerat det är att försöka förstå när 05.30 är, pendlade från att titta på mobilens larm och på klockan på väggen. Kunde bara inte få ihop det. Är det om en halvtimme mobilen ska ringa? Jag ska åka halv tjugo i sju, när är det? gick ungefär mina tankegångar..

Tur att det inte vart en stressig morgon, nu ska jag göra lite bubbelvatten och sen blir det att knalla iväg till bussen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback