mors dag

Mors dag idag. Jag hade planerat så bra att jag skulle åla till elon och köpa henne antingen en soda streamer eller en riskokare. De brukar alltid, alltid ha öppet söndagar, men det ligger visst inte till på det viset längre. Det vart ju lite av en besvikelse att komma tomhänt. Ska dock så fort jag hinner åka och köpa henne något av det, stackars mamma!

Annars har jag ju då pluggat son vanligt och som vanligt har det gått uruselt. Hur ska det här sluta? Ni förstår, varje fråga kräver väldigt utförliga svar, ett svar tar i princip upp ett helt A4. Vi har slitit som djur, och ändå går det såhär dåligt?!
Imorgon blir det nya tag. Börjar kännas som att jag flyttat in hos Anna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback