Konstig känsla

Eftersom jag letar lägenhet var jag inne på hemnet och där fick jag precis syn på en annons som fick mig att riktigt känna sorg, en konstig känsla inuti mig helt enkelt. På annons fanns Roines lägenhet, den lägenhet jag har varit i sen jag var 6 år.. Där har jag så många gånger suttit i soffan och druckit cola light, blivit fotad och även hjälpt till att städa då han vart sjuk. Nu gapade lägenhet alldeles tom. Det brukade vara grejer överallt och nu var det bara...tomt. Det känns så otroligt märkligt, det är först nu, två månader senare som man förstår att han faktiskt är borta och det först nu det börjar kännas jobbigt, mer verkligt! Jag har försökt låta bli att tänka så mycket på det, men direkt jag såg lägenheten bildades en rejäl klump i magen.. Jag hoppas du har det bra nu Roine, det tror jag absolut att du har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback