Idag kan även jag njuta

Vaknat utan huvudvärk idag, så nu kan även jag njuta av det fina väder vi har. Tänk att det redan är 1 maj? Det kändes lite hopplöst ett tag där i januari-februari, trodde inte vi skulle få någon sommar. (Jag tycker ju att det ska bli sommar direkt efter jul och nyår)
Fasen vad jag drömde underbart i natt förresten, ibland önskar jag att man slapp vakna, jag vill befinna mig i den där drömmen. Det var så verkligt, så underbart. Skräll att det var en dröm liksom!

Vad smarta ni var förresten med gåtan, trodde ju att den skulle vara svinsvår men jag underskattade er visst (eller så är det jag som är fullständigt korkad..) Medan jag duschar och går ut och går i det soliga vädret kan ni få en till!
"Bara jag själv kan säga vem jag är"
Den är nog lite lättare, men håll till godo =)

Kommentarer
Postat av: Christina

Sv: Ja visst är de :) De var väldigt livliga för att vara endast en dag gamla..

2009-05-01 @ 12:09:35
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback