Gå inte i skor du inte behärskar

AH nu är jag hemma och har slagit mig till ro här. Idag har jag verkligen varit i skolan hela dan. Åkte hemifrån tjugo i åtta och kom hem halv sju.. Det är alldeles för långa dagar det här (vi kommer gå såhär i princip varje dag)

Noterade lite saker på universitetet idag.. När solen och värmen kommer åker även diverse högklackade skor fram. Snyggt! Bara det att hälften av alla tjejer verkligen inte kan gå i dem, det ser så fruktansvärt bedrövligt ut när ni går och knäar eller går svinstelt och ryckigt så det ser ut som att ni vilket sekund som helst ska falla framlänges. Hur tänker ni egentligen när ni på morgonen tar på er dessa skor? Känner ni inte själva att det på nåt vis känns ansträngande/konstigt när ni går? Jag blir förundrad varje gång jag ser det här.. Skorna är skitsnygga, men ni ser bedrövliga ut. Byt till platta skor för sjutton eller öva HEMMA! Jag skulle skämmas...

Nu ska jag hoppa i duschen och sen plugga lite....

Kommentarer
Postat av: sanna

jag har precis köpt ytterligare ett par högklackat. får för guds skull hoppas att det inte ser helt bedrövligt ut när jag går i högklackat, inget jag kunnat bedöma själv hittills haha:D

2009-05-04 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback