fuck

Känns som att en iskall hand kramar om mitt hjärta, varenda cell fryser till is. Jag vill bara gråta men tårarna fastnar halvvägs upp. Känner mig alldeles tom! Känner mig så olycklig, nu vet ni det.. Nu kan jag låtsas som att allt är helt bra igen..

I stället för att sitta här och tycka synd om mig själv ska jag slå på twilight som är den vackraste kärleksfilm som någonsin gjort. Sen ska jag gråta, jag ska tvinga mig själv att gråta.. Sen ska allting vara bra. (om det ändå vore så enkelt va?)

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hallojjj



Var med och rösta på sveriges snyggaste kändis



En rolig grej bara..



vi kan oxå följa varandra på bloglovin om du vill..



kramissss

2009-05-12 @ 02:05:53
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: sanna

men gumman vad har hänt???:( <3<3<3

2009-05-12 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback