enkelriktat förfan

Idag när jag var och handlade parkerade jag på Kulans tak, som vanligt. Upp dit är det en smal, smal spiralväg med betong utefter sidorna. När jag skulle åka ner igen höll jag på att krocka med en bil som var på väg upp (!!) JA det är enkelriktat givetvis, det var dessutom en äcklig raggarbil, jag hatar raggare och de där förbannade rockabilly (eller vad fan de heter). Jag fick helt enkelt backa upp i det där trånga, hela tiden pekade jag dessutom finger så det var jävligt svårt och mer ansträngande kan jag tala om. Kände mig så extremt barnslig när jag satt där och pekade, men ändå.. fyfan vad bra det kändes!
Man kör väl förfan inte upp där man ska köra ner, jävla dårar! Jag menar, hade vi mötts på mitten hade fanskapen själva fått gått ut och backat upp min bil igen. Såå jävla haj på att backa är jag inte och jag trodde inte man skulle behöva va det heller för de där var nåt jag bara har skämtat om..

Vilka dårar det finns!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jävla idioter!!! Fan vad trött man blir!Borde varit dom som skulle BACKAT hela vägen ner igen! Nu kommer jag aldrig någonsin ens våga mig på att köra upp där, haha! Hatar dom också, vi kan starta klubb ;)

2009-05-23 @ 08:24:10
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback