en tillökning


Mina nyinflyttade.. Eller de bruna har haft ett tag nu. Kände ett starkt behov av att skaffa tillökning i form av svarta. Ni vet man kan ju tydligen inte blanda färger hur som helst. Har jag svarta leggins kan jag ju inte ha bruna sandaler (duhh!) Har gått i de bruna hela dagen och jag kan konstatera att de är inte bara otroligt snygga utan även väldigt bekväma. Dock måste man vara extremt noga med att klippa tånaglarna ordentligt då de annars skaver mot remmarna, helt olidligt kan jag tala om! 250:- styck kostar de på skokanonen

Kommentarer
Postat av: sanna

jag hittade ett par fina också... men inte ens storlek 36 passar, 2-3 cm kvar. inte såååå fint! grr

2009-05-03 @ 09:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback