Dags att bleka tänder

Hej.. Jag har upptäckt till min fasa att jag har börjat vända lite smått på dygnet igen. Sitter uppe sent in på nätterna utan att va trött, eller om jag känner efter är jag faktiskt ganska trött. Jag borde sova, men jag kan inte de, inte förrän cirka halv två, Har nämligen börjat med tandskenorna igen. Nu ska jag ha dem en timme varje kväll. Det är tandblekningen jag pratar om alltså. Jag tycker mina tänder bara blir gulare och gulare. Kan det ha att göra med kaffet jag börjat dricka? Då kan jag alltså skylla mina gula tänder på Anna som fått mig att börja dricka. Nej, en timme ska jag väl orka ha skiten inne, så jobbigt att man dregglar som en galning bara..


Idag har jag umgåtts med mamma och hennes kusin. Hon bjöd oss på mat, jag tog en sallad trots att jag egentligen inte var så hungrig och för att inte va hungrig åt jag oerhört mycket (allt !!)
Nu är frågan vad jag ska hitta på fram till halv två, men jag kommer nog på något!

Kommentarer
Postat av: Therése

Känner igen sömnproblemen :/

2009-05-02 @ 07:31:56
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Emmie

Borde också bleka mina tänder, funkade det bra? : )

2009-05-02 @ 17:26:21
URL: http://madebyemmie.blogspot.com
Postat av: veronika

oj va roligt, vill med bleka mina. men man ser ju aldrg dina tänderna på bilder

2009-05-06 @ 20:31:48
URL: http://veronikawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback