wipeout

Jag sitter här och kollar på wipeout, fan vad roligt det är. Helt sjukt hur mycket jag älskar när folk slår sig.. Kanske är det sant att skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Bollarna är ju lätt det roligaste!! Jag skrattar tills jag inte har någon luft kvar, sveparen är jädrigt kul med, speciellt när de får den i magen och flyger baklänges! Ja, herregud!

Idag åkte jag en sväng för att kolla in vart mitt nya jobb ligger. Jag kanske inte har sagt det, men jag har ju fått en ny brukare. Ska dit första gången på lördag, jag är grymt nervös, men väldigt förväntasfull. Ska bli skönt att tjäna lite mer pengar vid sidan av de ynka 7800. Finns de nån som klarar sig på det utan att behöva lida och vända på kronorna? Får bara se till att inte tjäna för mycket..

Kommentarer
Postat av: Ellie

sv: typ det som står i inlägget, förstör det tänderna? Är läkningen så jobbig som det sägs? :P

2009-03-29 @ 23:09:14
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback