trevlig kväll

Hej hej!
Kvällen har spenderats hos Sanna som sagt, med chips och dricka framför någon superdålig film på femman som handlade om massa ormar som ockuperade ett flygplan. Filmen hade nog varit lite mer spännande och realistisk om man hade varit sisådär 8-10 år, men jag tror Jacob tyckte den var bra så jag får nog va tyst ;)
På hemvägen träffade jag på Robert, var tillsammans med honom när jag var 14-15 och gick på högstadiet. Har tusan inte sett han på flera år. Vi gick i samma klass på gymnasiet också, men han hoppade av och sen dess har jag inte sett honom. Var himla roligt att se honom och prata lite minnen (så mycket minnen man nu orkar ta upp i flera minusgrader). Vi bor ju numera grannar så det kanske blir thé här någon dag! Kul!

Just det, jag shoppade ju lite tidigare idag med. Idag var det en sånhär dag där pengarna bara ville slita sig ut ifrån kortet och handla allt det kom över. Hur ska jag kunna sluta med dessa ovanor?
Hittade i alla fall en spegel, till slut och det är helt perfekt!! Exakt samma material och färg som byrån i hallen. Imorgon ska den spikas upp. Kan bara föreställa mig hur fint det ska bli!
Köpte även två nya dukar:


Visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag tror han tyckte det:P åh vad fint. jag har ingen duk alls. jo en julduk haha:D måste köpa lite fina dukar.

2009-03-07 @ 09:04:08
Postat av: Anonym

jättegfina !:D

2009-03-07 @ 09:45:44
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback