Tack underbara människor

Hej!
Jag vet att jag varit dålig på att blogga nu, men ni kanske förstår antar jag? Det är inte så roligt det som har hänt, begravningen blir den 26:e det vill säga dagen innan min stora tenta. Jag är glad att jag kan gå, men det kommer bli fruktansvärt svårt att koncentrera sig dagen efter.
Vill bara tacka alla underbara människor som brytt sig, jag vet hur svårt det är, man vet inte riktigt vad man ska säga, hur man ska vara. Jag är bara så glad att ni funnits där, pratat med mig. Ni är underbara! Sen finns det ju också de som inte ens kunnat lägga någon minut på att ens fråga hur jag mår, dessa människor VAR mina vänner, men nu gör vi klart det här. Ni behöver inte besvära er med att höra av er mer tack! Det roliga var ju att någon dag innan pratade vi om en liknande sak och de visste hur sårad jag vart över att de inte brydde sig, sen gör de samma sak igen, några dagar efter samtalet. Det här sårar mig något grymt, det är hemskt att behöva vara ledsen över att en så pass nära person dött och samtidigt behöva vara ledsen över att kompisarna skiter i en, kan inte ens ägna en liten tanke. Vad är det med er?? Nu säger jag tack och adjö till er! Till och med folk jag inte känner har visat sin omtanke!
Det största riktiga äkta tacket går i alla fall till min underbara älskade Sanna. Jag älskar dig mer än något annat! Tack för att du finns, utan dig vet jag inte vad jag skulle göra! Finns bara två jag älskar mer än mig själv och det är du Sanna och givetvis mamma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg artikeln idag i Kgatidningen med Roine, den var väldigt fin :). Fint av honom att vilja berätta för alla om vilken bra vård han fått i hemmet istället för att vara på sjukhus. Man måste ju känna sig mer sjuk om man är på ett sjukhus än om man är hemma och kan ta dagen mer som man känner för i den mån man orkar, sin sista tid i livet får lite mer värdighet + att man får vistas i sin trygga oas. Den artikeln kommer nog få många andra att ta emot den vården :)! Den var riktigt fin, förstår om du kanske inte orkar läsa den nu, men du kan ju köpa tidningen och läsa den framöver när du känner dig redo för det :) <3

2009-03-14 @ 12:13:35
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: sanna

Jag älskar dig med gumman. Bättre vän kan man inte ha har jag lärt mig efter mina 20 år jag levt.

Du har alltid funnits kvar, det är en sann vän!

Du är helt enkelt bäst<3

2009-03-14 @ 13:40:04
Postat av: elin

"=\

jag är ledsen för eran skull!"





Det där var det jag som hade skrivit, efter att jag läst om din mammas kompis. Av nån anledning står inte mitt nanm där fast jag skrev det.

2009-03-15 @ 01:53:19
URL: http://ohlssonsisters.blogg.se/
Postat av: stina

somsagt har jag med skrivit kommentar i din blogg, utan namn, men kasta skit!

2009-03-15 @ 11:53:07
Postat av: stina

det kan du inte veta du får helt enkelt bara sluta kasta skit på mig för jag har inte kastat nått på dig

2009-03-15 @ 12:11:59
Postat av: stina

uhuh nu gled du långt ner på stapel. Hejdå.

2009-03-15 @ 12:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback