sveriges bästa badrumssångerska?

Nu ska jag strax åka iväg till svenska hem och leta efter en liten spegel till min hall. Det kommer bli supefint och spegeln blir ju i princip gratis eftersom jag fick pengarna i födelsedagspresent. Perfekt!
Skönt att det är fredag förreten, känns som att det alltid är helg, helg eller måndag, jämt och ständigt! Vad ska ni hitta på? Jag ska bara plugga (snart tentan ju) och ikväll ska jag äntligen träffa min bästa Sanna.. Vad tror ni om att söka den här tävlingen ? (LÄNK) Det vore väl en jävla merit att bli sveriges bästa badrumssångerska? Avgörande till vilket jobb som helst! Det är något jag och Sanna ska ägna oss åt här i dagarna.. Fatta vad perfekt med ett helt nytt badrum, alla kanske inte har läst min misär om badrummet mitt, men jag kan säga att det är enormt behövligt, så när sätter vi igång Sanna? ;)

Nu ska jag sminka mig lite.. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: moa

Ja eller hur? orka vara så sur för det !

2009-03-06 @ 17:15:52
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: sanna

så fort som möjligt:D

2009-03-06 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback