stan

Godmorgon! Jag har varit vaken ett tag, tror jag vaknade av att det ringde på dörren, men jag minns det så svagt.. Vem ringer på min dörr vid tio på morgonen? Hade för ett par veckor sen ett par jäkla ungar som stalkade mig varje helgmorgon. Det var ju inte så att det var en helg, utan minst tre. Antagligen skulle de väl sälja nåt, men till slut hade jag lust att slita upp dörren i en sån jävla fart att de flög bakåt. Blir galen på såntdär! Nu har det ju varit lugnt ett par helger, men är de igång igen måntro?

Nu ska jag skynda in i duschen, jag och Sanna ska åka ner till stan. Jag måste köpa en ny laddare till andra laptopen, råkade nämligen fastna i den igår och ryckte givetvis sönder den. Sen ska vi luncha också. Varför är det något som säger mig att jag kommer komma hem med mer saker än en laddare enbart?
Nej, duschen var det! Medan jag torkar spikar jag nog upp spegeln så får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback