shopping, not!

Nu har jag tagit en liten paus från pluggandet. Sitter hemma hos mamma, jag har lovat att skjutsa henne till degerfors. Hon ska visst iväg och dansa.
Jag hittade ingenting på stan och jag kan lova att jag ansträngde mig för att faktiskt hitta nåt. Jag hade nämligen glömt att ta på mig en tröja innan jag stack iväg, eller ja, jag hade ju linne givetvis så helt bar överkropp hade jag ju inte, men ingenting fanns det! Helt sjukt, jag kollade varenda kvadratmeter av H&M. Hittade en jättefin jacka, men den visade sig va på herravdelningen.

Nej jag är så trött.. Måste blunda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att komma iväg och shoppa lite, jag måste verkligen hinna göra det nu :-D

2009-03-26 @ 17:44:14
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att komma iväg och shoppa lite, jag måste verkligen hinna göra det nu :-D

2009-03-26 @ 17:44:14
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback