så länge vi båda andas

Jag glömde ju att säga att jag nu har beställt fjärde boken i twilight serien! Så länge vi båda andas heter den. Det känns lite vemodigt samtidigt som jag längtar ihjäl mig. Böckerna är ju så bra, så bra att jag aldrig vill att de ska ta slut. Det var ett dilemma de där varje gång jag satte mig med böckerna.. Hela dagarna längtade jag efter att sätta mig och läsa, men ändå ville jag inte för att jag visste att de skulle ta slut då. Nu är vi alltså framme vid sista, sorgligt!
Den skickades i fredags så jag borde ha den måndag-tisdag! =)

Här lagas det mat för fullt annars, fläskfilé i senapssås. Smakade otroligt gott även om NÅGON (inte jag givetvis!) hällde i en msk solja i stället för en tsk. Snart är det klart, mums!
Ikväll ska jag kolla på melodifestiveln med Sanna, hennes bror och Jacob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback