Robinson och en ihängande förkylning

Okej, nu börjar det bli rejält jobbigt här. Jag är förkyld, fine, men nu börjar även halsen täppas igen (luftrörskatarr igen?!) Ingen luft får jag genom näsan heller och jag hostar upp massa slem. Så trevligt det känns. Jag råkade ju börja med nässprayen igen häromdan och jag har jordens ångest för det. Så fort jag använder det, om så bara en gång, blir näsan skitsvullen och totalt igentäppt och då är det ju bara att snällt fortsätta. Hur kunde jag vara så dum? Jo, jag hade asont i halsmandlarna och klarade inte av att andas med munnen, så var de! Frågan är väl om jag klarar mig utan i natt eller om jag sitter här igen med förstörda slemhinnor återigen. Bajs, säger jag bara! Hata nässpray!

Kollade ni på Robinson idag förresten? Det programmet har jag velat vara med i sen jag var liten och det gick de första gångerna. Det är som en liten hemlig (inte så hemlig nu längre då) dröm.. Vart riktigt besviken när Michel åkte hem.. De var ju så puttinuttiga och söta han och den lilla smala gulliga tjejen, Mika? Klart folk ska va där och förstöra då. Själv hade jag gärna sparkat han Erik med röda fjanttoffsen på huvet åt helvete. Usch vilken jobbig människa, så jäkla uppmärksamhetskrävande, det var fel på alla utom han själv.. usch! Tur att man själv är så ödmjuk ;)
Hittade ni någon favorit?

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

krya på dig!

2009-03-21 @ 23:36:42
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: sanna

ja han störde jag mig också på. usch!

stackars gumman:( jag är också förkyld fast inte så mkt som du. mest slemmig och sådär...:(

<3

2009-03-22 @ 11:41:48
Postat av: Lindséy

Blev aldrig någon bio igår, men såg att den filmen du tipsa om "män som hatar kvinnor" eller va den hette :P är den bra? :)

2009-03-22 @ 12:08:16
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Anna

Det är jobbigt att vara förkuld, känns som om man har varit det till och från hela vintern.. Hoppas du blir bra snart =)Kram

2009-03-22 @ 15:28:57
URL: http://annishanule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback